14 mars 2008

Yes yes mitt första Hemlispaket har kommit :)

Igår kom en avi från posten - jag hade ett paket att hämta ut.

Mitt hemlispaket hade kommit och jag kunde inte hämta ut det direkt, jag som var så nyfiken.
Men jag hade ju lovat Karln, hans dotter och min dotter att vi skulle till Lek och Buslandet och precis när vi skulle promenera dit så kom posten, så det fanns ingen tid för mina privata önskningar igår.

Men nu idag är det hämtat - tack min Hemlisvän, jag sitter här med en kopp med Brunkullans te, det är en smak som jag fick en barndomsbackflash av. Kan inte riktigt placera men gott är det.
Garnet är fint, en fin olivgrön färg och en soft gul färg. Mycket mjukt och skönt (kan tänka mej att dottern blir himla glad nu när hon kan få något stickat i mjuka garner, och inte i de "stickiga och riviga" garner som jag själv brukar köpa ;) )


På paketets poststämpel stod det Sundsvall... hm... och teet görs i Östersund... gissa om jag kommer försöka snoka reda på vem min hemlis är ?

Det är lustigt ändå... karln jag träffar ja, han kommer där uppifrån krökarna.

Tack igen min Hemlisvän.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nästa paket är redan på gång, kommer att skicka det under påskhelgen!