06 juli 2008

Grönt grönt grönt

Det där med struktur och följa lista det kan jag helt klart säja inte är min grej, jag sparkade bakut på direkten och blev hel obstinat.
Till och med när det är jag själv som bestämmer... otroligt...

Såhär blev de gröna nålbundna vantarna när de blev klara.
Frågan är om jag ska anmäla mej till marknaden eller ej i år, jag har nästan inget klart och måste få ihop grejer till den 23 augusti.
Det kanske vore bra för "uppryckningen" om jag gjorde det, sätta lite press på mej själv ett tag.

Nu når solrosorna nästan upp till balkongen, även om de inte blommar än så är de fantastiska att se uppifrån redan nu.

5 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Tack för grattiset! Vilka fina vantar:-)

Unknown sa...

Superfina vantar!///Eldstickan

Fru P sa...

Hej Tvärslå! Tack!!! för din kommentar på min blogg, du är den första som kommenterat något för jag är ju färsk bloggare! Och vad fina dina vantar är! Nu ska jag kolla in mer av vad du gjort!
mvh

Tuula sa...

Vantarna är jättefina!

Tvärslå sa...

Oj, tack tack för de snälla orden om vantarna.
Jag har ju den bästa nålen jag någonsin använt,från Tuula :)