18 mars 2009

Det går framåt även om man tvivlar ibland

Hemma hos mej kan det vara lite kallt, eller så är det kanske mest jag som är frusen ?
På kvällarna när jag slagit mej ner i soffan med en mugg te och sitter med tröjan som alla undrar hur det går med, ja då fryser jag inte... nej, för tröjan är så pass stor nu så den ligger över halva mej.
Så de som är intresserade kan få veta att det mest är ärmarna och lite finlir kvar.
Igårkväll satt jag 4 timmar och jobbade intensivt med den och det syntes knapp att jag gjort något - det är rätt nedslående MEN det går framåt.

Och det är ju tur det för idag fick jag en rätt så rejäl beställning och en förfrågan inför sommarn. Så nu måste jag strukturera upp kursen, sjukgymnastik, hemmet, barn och allt som ska göras inför beställning och framför allt få den nålbundna tröjan klar

Gissa om svart garn suger till sej varenda katt och hundhår som mina kära djur nu fäller nu, ja det som också kan kallas vinterpäls och hittas som drivor runt om i hemmet ?

Inga kommentarer: