28 mars 2009

En seg men trevlig fredag

15 stycken mormorsrutor väntar på att bli något.
Först hade jag en plan men ju fler rutor dessto vagare blev planen, så de får ligga på hög i avvaktan på en ny plan som inte är riktigt klar än.


Snöväder blev det idag också, jag trodde den avvikit för gott för den här delen av året men jag trodde fel.
Tiger ville absolut ut men ville snabbt in igen. Celeste sitter innanför och tittar nyfiket på honom.
Och med cykel i snöovädret och kastvindarna lyckades jag ta mej iväg till posten och skicka paketet till systerdottern.
Det blev allt en del värmeljuskoppar att skicka tillsammans med halvvantarna som förhoppningsvis kanske faller lilldamen i smaken.
Det återstår väl att se.
Nu ikväll har inte många knop gjorts.
Sonen med tjej kom hit och åt tortillas och jag tror att han lyckades fixa till spinnrocken.
Jag skäms men ärligt sagt har jag inte orkat testa den ordentligt, latmasken har slagit till ordentligt.



2 kommentarer:

malinmys sa...

JÖSSES!! spännande med paket som SÄKERT faller damen på läppen!!
Ang rutorna... jag har 3 till! ;oD

Tvärslå sa...

mm - I know...men fasen... hinner inte nu :(