04 april 2009

Lördag och söndag lär det väl bli

Det pågår en Trädgårdsmässa i staden, jag har ingen trädgård men jag vill ha en.
Nångång. Så därför vore det väl väldigt bra om jag gått och inspirerats av mässan ?
Jag tycker allt det. Njutning är ju också viktigt.
På söndag är det påskmarknad i Wadköping, det kommer jag troligen att hoppa över, om jag inte känner att jag skulle behöva insireras mera.

Det går segt med tröjan, framåt men segt.
Härom dagen tog jag med ett garnnystan och nålbindningsnålen till kursen så där påbörjades ett par vantar. Jag måste ha något för händerna annars blir det sprattel i hela kroppen av att enbart sitta och lyssna.
Tröjan är för stor att släpa med och jobba på under kortare stunder.

2 kommentarer:

Peter sa...

Vi har en trädgård som ser helt för jävlig ut. Kom hit och fixa till den vettja! Ja, det mesta är okey, men vi har en slänt upp till en liten bit till av tomten, och där är det inte fint. Kanske ett fall för Bosse Rappne...

Tvärslå sa...

Peter - Tackars för erbjudandet men jag skulle ju hemskt gärna vilja få njuta av trädgården också, som min egna så jag står nog över ditt erbjudande.