24 juni 2009

Sad but true

Sad but true - är att det skiter sej med dalaprojektet.
Jag tar mej inte dit, skjutsen har bangat.
MEN mitt i allt miserabla elände som jag nu känner försöker jag tvinga tankarna till att det går bra ändå, snart ska jag börja en praktik i en liten butik som ville ha mina saker till försäljning.
Det blir kul.
Ja det känns riktigt kul - fast lite skraj att arbetsförmedlingen ska säja nej är jag.
Arbetsförmedlingen har redan sagt ja men jag har inte fått svar på mitt mail och mina frågor så lite nervöst känns det.
Fattas ju bara att det också går åt skogen.
MEN då har jag iaf en beställning på vantar att göra klart och snart är det augusti och Hantverkets dag som jag troligen inte hinner med i år, men ändå.

Det gäller att se det positivt fast luften gått ur en.

2 kommentarer:

Peter sa...

Synd att du inte bodde här då, för vi åker till Dalarna idag... Till Borlänge närmare bestämt, vi ska kika på Thåström på festivalen där, plus lite annat, Johan Johansson och Lars Winnerbäck t ex.. Ha det bra!

Anonym sa...

Alltid blir det nåt som ordnar sig :-) i allt eländes elände......................oj vad sa finskan nu ;-)