29 oktober 2009

Så snabbt kan det vända


Idag har det sannerligen varit en kaotisk dag, eller kanske snarare kaotisk förmiddag och det fick jag väl just för att jag tyckte att gårdagen blev så himla bra.


Tidig eftermiddag ringde telefonen och tjejen som fixar med julmarknaden i Wadköping sa att hon hade ordnat ett bord till 1:a adventsmarknaden åt mej - då blir man superglad och börjar planera.

En stund senare efter en hundpromenad tillsammans med dottern fick jag reda på att Lisa och jag fått bord på en julmarknad till, den 1:a advent.

Så helt plötsligt från att inte fått vara med alls blir det nu två - samtidigt.

Men vi är ju två personer så det funkar.

Nu gäller det bara att bli klar med ett par nålbundna vantar som är de sista i beställningen sen sätta rasande fart med julgrejer.



5 kommentarer:

Anonym sa...

Shit va härligt babe :) hoppas du känner dig i en skapande härlig fas och får massor gjort. (Tack för kommentaren på min blogg, den värmde!) Kramiiiz Maja

MiA sa...

Julmarknader är kul! Men det är alltid lika stressigt att få gjort allt man vill innan.

Else´s Bod sa...

JA!! varför blir det alltid så?? MEN som du sa... vi är ju två! Å det är ju ruggans tur det! *s* Annars har helgen varit kanon! Mkt måla men dock ingen "nedbrottning i mossan" haha.. vi får prata mer om det på måndag!!
Ha det så länge!
Kram Lisa.

Liesbeth sa...

Det är så roligt att vara med på julmarknader!
Men ja, det är stressigt att ha allt klar vad man vill.
Allt ser så fin ut vad du har gjort, du behöver inte oroa dig!
Jag vill tacka dig för uppmuntrade kommentaren på min blogg!
Kram
Liesbeth

Naturlikt sa...

Vad roligt att du fick plats den
1:a advent ändå! Jag fick besked häromdagen och jag kommer också att vara där då :)