10 december 2009

Men se en tävling :)

Några av mina småtomtar vilar ut på ett fat i butiken Elses bod.

En tävling av en tovande kvinna är väl aldrig fel ?
Hos TokTova kan man vinna tovade fina hjärtan, fast den här gången VILL faktiskt jag vinna.
Förr vann jag alltid i tävlingar och på lotter men inte nu för tiden, kanske beror det på att jag är med i tävlingar för sällan eller så har min tur liksom runnit ut, men skam den som ger sej eller hur ?

Jag skulle ha sytt julgransmattor i flera dagar med tyger jag redan köpt men det har jag inte gjort, nix.
Det har på något sätt lyckats bli för trångt i min syhörna.... Ja det var så att sonen hämtade mej från butiken för några dagar sedan, och i bilen låg en mindre vävstol som sonen köpt till mej i julklapp, begagnad men fin, så nu står den och tar upp plats brevid spinnrocken och den gamla trasiga teven som jag tydligen kommer få dras med till döddagar.
Jag får alltså inte plats själv längre.

Inga kommentarer: