06 december 2009

Veckan som gått med marknad och skogspromenad

Oj vilken slappvecka jag tagit mej. Eller så kan man kanske kalla det vilovecka ?
Idag har jag strosat i lilla skogen och tittat vart räven käkat sina skator - eller kan det ha varit en katt ? och sett vart rådjuren vilat i mossan, en härlig promenad var det.
Jag plockade med lite lingonris in för jag tänkte göra några krans hjärtan av lingonris.
Förr har jag alltid tyckt att en krans ska vara stor och murrig men nu i år så tycker jag att en skir krans inte alls är fel utan riktigt fin, jag hade med några till julmarknaden förra helgen och de tog slut omgående.
Jag tänkte ta med några till Elses bod i morgon så får vi se vad som sker med dom.

Som synes hade jag inte med så värst med saker till julmarknaden men det sålde ganska bra ändå, jag klagar inte. Dessutom träffade jag på en av mina favorit bloggerskor Naturlikt som stod där med sina otroligt fina vantar bland annat, det var mycket kul att prata lite med henne och se hennes saker på riktigt.

Tyvärr var dagen dimmig ja hela dagen dessutom och inte minsta lilla snöflinga syntes till men det var som vanligt mycket trevligt i Wadköping.



Inga kommentarer: