09 mars 2010

Färg så man dansar fram och ler

Nu när våren närmar sej och man längtar efter lite färg, så kan jag starkt rekomendera ett besök hos Mia med de mest fantastiska garnerna och en himla massa virkade underbart vackra saker.
Jag har även lagt en länk till VickeVira som är hennes grejer på Etsy här brevid.

Själv mår jag lite bättre idag, i natt hade jag väldiga magknip så till Butiken kom jag inte idag, men i morgon ska jag dit. Förstår inte riktigt vad det handlade om men troligen har en massa bekymmer ramlat ner i magen o bråkat runt.

Jag tar med ett par lampkjolar och de tvåändsstickade vantarna som jag håller på med, så kan jag sy på lite spets och sticka. Lugnt som sjutton.
Kanska tar jag med lite ull och tovar några påskägg - i färg inspirerad av Mias garner.

3 kommentarer:

maja sa...

hej hjärtat :) vill bara slänga in en liten blänkare om din lilla mage...hoppas att den är på bättringsvägen!! Hade precis samma sak under två veckors tid, har inte en aning vart det kom ifrån, men fick tillslut uppsöka läkare -eftersom dom inte ville ha mig på jobbet om jag smittade.. Prover tagna och svaren inkomna-inget fel på mig. nåväl nu har magen lugnat sig och allt är som vanligt igen, men det är jobbigt under tiden :/ så hoppas du kryar på dig babe!! Massor av kramar från söstra di :))

Tvärslå sa...

maja sis - magen är lite bättre, det ger sej o i morgon jobbar jag igen.
Tack för blänkaren och för att du bryr dej :)

MiA sa...

Ah - tack! Vad snällt :)