26 mars 2010

Tänk att ett helt år redan gått och här sitter jag med något vitt i knät

Nu ikväll har jag avgått som ordförande.
Det har gått ett helt år sen jag valdes och tackade ja med viss tvekan, jag har hela tiden kännt att det inte var min plats, jag är mer av en arbetare.
Det har hur som helst varit ett intressant, utmanande och delvis frusterarande år.

Det ligger titt som tätt en virkning i mina händer nu för tiden, inte några långa stunder i taget för det är väldigt hårt att virka med gamla klippta lakan.
Tids nog blir det klart och det ska bli fyra stycken lika stora stolsdynor.
I morgon ska jag också köpa lite färg - VIT färg... ja jag har stagnerat liiiite lite granna, fler insynsskydd ska tillverkas och jag tror de gör sej bäst i vitt.
Vimplar sys för tillfället på långa rader i olika kulörta färger.
Och så har jag en liten filur bakom ögonlocken som jag ska se om jag kan lura fram till veckan när jag är i butiken, kanske kanske inte.

2 kommentarer:

Cirtap sa...

Var kan man köpa dina insynsskydd då? har några fönster som skulle må bra av lite skydd - eller kanske skulle grannarna må ännu bättre, vad vet jag. :-)

Tvärslå sa...

Cirtap - jag målar för fullt just nu,de ligger i tillsågade delar och torkar för tillfället, i butiken, www.elsesbod.blogspot.com
Även om jag har söderläge så tror jag nästan mina grannar skulle må lika bra som jag om jag satte upp ett par ;)