11 april 2010

Lördagsmålning

Små burkskyltar ligger på tork, den kom på snören innan jag gick hem från butiken.

Målat krussiduller som ska sitta längst upp på en stor pigtittare också under lördagen.

Och såhär såg pigtittaren ut när den fått första målningen, isärplockad för att jag ska skärpa mej och göra en ordentlig målning. Stor är den, dryga 2 stycken PET-flaskor hög om inte lite högre.

En bild på det ena lite mindre insynsskyddet, det finns ett som är lite längre också.
Det är roligt att ha en pensel i sin hand - och livsfarligt för oavsett färg så kan jag råka pensla på allt jag kommer över.



3 kommentarer:

Else´s Bod sa...

Men ÅÅÅ! Längtar som en tok nu!!! Va fint allt blir!
Ses Snart! Kram

Ett Vitare Hem sa...

Åh attans, fick en fråga från en tjej för några veckor sen om jag gjorde skyltar, mailar henne och länkar till dig blogg så får hon kontakta dig om hon fortfarande letar skyltar ;o)
Kramis/LenaS

Tvärslå sa...

Liiiiisa - Förstår det :)
LenaS - Hon är välkommen att höra av sej om hon vill :)