08 augusti 2010

Vantar och färg

Jisses JAG har vunnit en tävling hos Ullmaja - gissa om jag är glad :)
Mycket.
Idag har jag varit i Stadsparken och träffat lilla syster med man och tvillingarna som blivit 4 år - storkillar vill jag mena.
I övrigt broderas det och tas bort broderi och broderas på nytt från vantar, jag tror jag snart kan börja på ett nytt par, kanske redan i morgon.
Jag står i valet och kvalet om jag inte borde göra handledsvärmare som ombyte för en gångs skull för jag såg himla snygga som TokTova gjort.
Enkelt är bannemej snyggast.
Men jag har ett blågrått garn som jag är så sugen på att göra vantar av.... Och ett cerise garn som jag tror skulle bli schyssta med svart på handlederna...
Jo det rör sej vantar i huvudet på mej nu.

1 kommentar:

Det växer sa...

Tackar för berömmet:-) Kul att du gillade mina muddar. De är ju lätta att göra och går ganska så snabbt också. Funderar på om jag ska börja våga brodera på mina, men jag är lite feg...