10 oktober 2010

Tänker tankar som inte är så snälla just nu.

I fredags hamnade mina nålbundna vantar och lite hemspunnet garn i butiken.

Och igår spann jag kopparfärgad merino och vanligt svensk ull, mixad mörkbrun och svart och tvinnade det.
Jag gillar det, det är höstlikt och jag tycker om hösten mycket.
Tyvärr är färgerna som vanligt inte de bästa på bilderna.
Jag är enormt upprörd över vad som händer här i Staden, det känns fruktansvärt att inte polisen kan få tag på de vidriga männen som ger sej på kvinnorna.
Jag ska återgå till spinnrocken med mina upprörda tankar och se om jag kan lugna ner mej.
Jag är arg och tänker inga snälla tankar för tillfället.

1 kommentar:

randi K design sa...

Oj så masse flott nålebinding!!! jeg nålebinder litt sånn innimellom, synes det er gøy, men det går litt sakte...