11 november 2010

Paket och Postens strul

Idag satte jag mej glatt på dotterns cykel - eftersom min blev stulen under snöstormen i tisdags när alla stadsbussar ställdes in och jag inte höll på att komma hem från jobbet - och cyklade till ica där posten har sitt paketutlämningsställe.
Jag fick nämligen paket nr 2 från min Hemlisvän i Stickamera´s paketbyte härom dagen.
Och så hade det kommit ett paket från Mia med Vickevira garner som ska till butiken så jag tänkte att det blir som julafton idag.
Men ack den glädje som skall vara länge, på ica kunde de först inte hitta något paket alls, sen fann de tillslut Vickeviragarnerna men inte hemlispaketet.
Och jag hade postavin med mej så jag befann mej på rätt postkontor..... tillskillnad från mitt paket som befann sej halvvägs ner till stan.
Så kanske att jag kan få tag på paketet i morgon. Kanske.
Men jag är paketet hack i häl så min Hemlisvän ska nog inte behöva oroa sej för att det inte når fram.

1 kommentar:

Hemlis (Lotta) sa...

Det var skönt att höra för jag är så himlans supernyfiken på vad du tycker om det jag skickat.

Ps. Jag har superkul att hitta saker till dig Ds.