22 december 2010

Rött och svart vs svart och rött.

Lite stickning har det blivit.
Det blev separata vantar och kärleksvante till det, mest på skoj eftersom de är så kära.
Ja alltså sonen och svärdottern.
Mitt minne är inte det bästa särskillt inte på namn, så vad garnet hette vet jag inte men det var inte värst roligt att sticka med för det släppte en del flygiga partiklar som satte sej både i näsan och halsen, men mjuka är dom.
Det sista Hemlispaketet är skickat till Norge, det blev inte så inspirerande eftersom orken varit låg senaste tiden men jag hoppas att min Hemlisvän tycker det blir okej ändå.

5 kommentarer:

Maria sa...

Hej! Är det du som är min hemlis?? :) Jag blev lite förvånad när jag hade en kommentar från dig. Jag vet inte om det var meningen att jag skulle se att det var du men glad, det blev jag! Jag har blivit jätteglad för de tidigare paketen så vad jag än får denna gång är bara en bonus! Jag blev extra, extra glad för de fina vantarna! Jag vill lära mig nålbindning! Det är så fantastiskt fint och du verkar vara väldigt duktig!

Vilka söta vantar du har gjort till sonen och svärdottern. Mys!

Ha en jättehärlig jul! Kram på dig!

Else´s Bod sa...

Love love love! hihi
God Jul Lotta min vän!!
Kram Lisa

MiA sa...

GOD JUL !!

malinmys sa...

Jaaa... Själv väntar och väntar jag på ett syndigt gott julgodisrecept jag fick smaka en gång...

Assi sa...

God Jul önskar jag dig!
Assi