05 december 2010

Tillbaka igen

Ja nu har det varit datorstrul igen.
Så blir det då och då när man delar dator med en tonåring som är mer eller mindre besatt av manga på både bild och youtube.
Dessutom fick jag ett mycket oroväckande mail från en granne som det bara lös virus bakom mina ögonlock när jag hade öppnat.
Ja hur som helst jag formaterade om datorn och därefter har den mycket svårt att förstå när jag stoppar usbkabeln från kameran i datorn, så bilder har jag inga att bjuda på.
Vad som gjorts klart är iaf ett par vantar i Sarekgarnet från min hemlis i hemlisbytet.
Ett gäng nystan Eco har köpts som nu växer till en nålbunden mössa och Vikings Naturgarn blev några nystan som ska bli kärleksvantar som ska ges bort i julklapp, kanske inte exakt så som på länken men ändå.

2 kommentarer:

Sirpa sa...

Ha en fin tisdag!
Kram Sirpa

fale artut sa...

Hej! Jag har aldrig berett någon fäll själv. Det finns en dam i trakten som kan, och hon funderade på att hålla en kurs. Jag tror dock att jag får avstå från det, det är ett ganska tungt arbete.
Sy i skinn, kan Du det?