30 maj 2011

Det blidde ingen bolero det blidde en dragonfly

De senaste dagarna har bestått av frustration över min okunskap och oförmåga för att förstå mönster och för att improviseringen på boleron inte alls blir som jag vill, så jag la den åt sidan för att ta mej an den igen när humöret lagt sej.
Det resulterade i en dragonfly på en börs.
Trollslända låter ju så himlans snällt och milt, precis tvärtemot hur frustrationen slog sej på mitt humör, så det här är en dragonfly det känns bättre och jag känner mej lugnare.
Så i morgon kväll kanske jag är redo för boleron igen, efter jobbet och efter att klippt fd grannens son, fd grannen ska gifta sej och ville inte att sonen skulle se ut som ett mods då så det är väl säkrst jag rycker ut med saxen.

Jag vill tala om att jag försökt kommentera i några olika bloggvänners bloggar, men det verkar inte vilja bli något. Logga in och logga in och logga in kommer upp hela tiden, men jag läser och försöker kommentera, jag hoppas det funkar bättre inom snar framtid.

Inga kommentarer: