22 juni 2011

Lite för mycket

 Gamla silverbestick som ligger och skrotar kan man göra tillexempel halsbandshängen av.
 Fritt etter fana boleron växer sakta, jag känner mej ganska osäker på att få till ärmarna,jag stickar och repar upp gång på gång.
Det tovade börsarna är snart tio till antalet.

Pinnstolsprojektet står och vacklar lite, det jag tänkte mej föll så jag har lite andra funderingar på hur det ska kunna bli.

På jobbet målas just nu en växasäng, det är lite trångt om utrymme där bak i verkstan´ för vi har en del saker som ska och/eller håller på att målas,så det går inte riktigt så fort som jag skulle önska men det funkar.

En sak jag skulle vilja fråga om är det här med att kommentera på bloggar, det funkar inte längre, alltså jag verkar inte ha rätt inställningar eller nåt här på bloggen ... ja inte vet jag, vet nån annan vad jag ska göra för att få det att funka ?
Jag är helt urless på det och kommer inte fram till vad jag måste göra.

3 kommentarer:

Maria sa...

Hej!

Jag bytte till Google Chrome som webbläsare. Det funkar! Jag har också hört att Firefox funkar bättre. På jobbet har jag fortfarande Internet Explorer så det är inte säkert att jag kan publicera denna kommentaren nu heller :) Jag tror att det kan bli bättre om alla tar bort ordverifieringen med (som du har). Den känner jag ibland kan skapa problem.

Tina sa...

Om du behöver fylla i användarnamn och lösenord, när du är färdig med din kommentar, så ska du ta ur bocken i rutan fortsätt vara inloggad. Så får jag det att fungera.

Majstess sa...

Jag gjorde likadant som Tina och lyckades också få det att funka tillslut.. Har också slitit mitt hår över det där problemet ett tag.. Verkar ha uppkommit när jag uppgraderade Internet Explorer... Ett tag kunde jag inte ens göra blogginlägg..