08 oktober 2011

Det är höst och jag älskar det men varför inga ideér ?

Härlig är hösten men jisses vad jag och regnet verkar vilja ses när jag sitter på cykeln.
Ibland blir det där sidbytet mellan mej och jobbet svårare än annars, och det har det varit ett tag nu.
Om jag ska jämföra det med något så är det ungefär som två sidor i en bok som råkat klistras samman för man spillt nåt där emellan.
Jag har inga ideér för tillverkning till jobbet och inte direkt några kanonideér till egna projekt.
Jag har försökt ställa in tankarna på julproduktion men står liksom lite fast, enligt chiifen gjorde jag tydligen det förra hösten också så det kanske är nån slags vila inför på något sätt.
Hur som haver skiner solen och med söderläge till mesta delen av lägenheten ser jag nu denna lediga dag hur mina 4 pälsbärande djur verkar fälla i massor så jag hugger in på det och låter hjärnan vila bäst det går så släpper det kanske sen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HA! Du visade dig mänsklig till sist iaf!! Ingen kan vara så där kreativ som du är året om! ;o)

/Sis

Tvärslå sa...

Lilla sis, jag tror bestämt du har för höga tankar om mej ;)

Fanny sa...

Åh vad söta gosedjur på bilden!