01 mars 2012

Den allra första mars 2012

 Löv 1619 och Hemlisbytet , det ena far sin kos i morgon det andra anlände idag.
Tack min hemlisvän, det var mycket i mitt paket och jag har börjat fundera på vad jag ska hitta på med garnet. Jag ska grunna ett tag till och undertiden ska jag dreggla lite mer över de fina vantmönstrena :)
Härom veckan hörde en gammal bloggvän av sej och frågade om jag kunde hjälpa till med en bröllopspresent till hennes son och hans blivande fru.
Jag såg det ena och det andra framför mej... det ena projektet större och mer avancerat än det andra, tillslut tog jag mej samman och sansade mej och föreslog en moderniserad bröllopskudde.
Jag vet inte riktigt hur än men det kommer nog, tills dess har jag bett bloggvännen att kolla upp deras liv och viktiga händelser för det behöver jag veta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att du gillade paketet