06 augusti 2012

En spännande beställning

Jaa broderi är spännande grejer.
Särskillt när man inte riktigt vet hur man ska göra..
Jag har skissat, gjort om och sen skissat upp det på plast, gjort hål och sen skulle det överföras på tyget... det fick ske med hjälp av en silvertusch för inget annat fungerade.
En bloggvän har beställt en bröllopspresent och vi får väl se hur det blir men jag gillar ju utmaningar så det är spännande.
                                                   
Lite hipps och happs blev det men nu är jag på rätt spår.

 För ett par veckor sedan var jag på finngården utanför Torsby och visade hur man nålbinder.
Det var otroligt fint ställe, jag skulle helt klart kunna bosätta mej där.
 Bilderna blev inget vidare men stället var jättefint.
Fast jag vete 17 hur folk hittade dit, särskillt inte förr för jisses vad vägen dit var lång, det var inte så man kunde tro att det skulle dyka upp nån gård där ute nånstans.
,
Nej nu måste jag sova, i morgon börjar jag jobba igen, 12 dagar semester har jag haft och förkyld blev jag direkt på första semesterdagen och är fortfarande inte helt okej.
Känns lite som om jag kanske inte är en människa som borde få ha semester för då blir jag sjuk.
Typiskt men nu ska det jobbas så då blir jag säkert frisk snart.

1 kommentar:

Cecilia sa...

Ser i din högerspalt dina fina nålbundna sockor bli till! Det får bli ett nästa projekt för mig.

Krya på dig, hoppas du hinner vara frisk OCH ledig lite innan jobbet drar igång!