19 januari 2013

Längre än längesedan

Ja jag kom av mej.
Mycket jobb innan jul var det, jag ska bli farmor i början av sommaren igen, så har jag fyllt 45, och så hände en väldigt väldigt tragisk sak, en god liten vän som jag stöttat i dryga 7 år tog sitt liv.
Det var och är tungt att mista tjejen, hon var nästan som en dotter, lilla Islin.
Hur som helst tappade jag både tiden och lusten för bloggen och förflyttade mej mer och mer till Instagram, för händerna måste ju få fortsätta fast orden liksom knöt sej.
Det går att klicka på knappen till höger där det står "Följ mej på Instagram"så finns jag där.
Jag kanske hittar tillbaka till bloggen nångång framöver men just nu får den vila.
Lev väl

5 kommentarer:

Sirpa sa...

Hoppas du kommer tillbaka! Har det bra sålänge!
Kram Sirpa

Bamsebus sa...

Hoppas du kommer att finna här också...även om jag redan följer dej på instagram!
Kram Miriam!

Tomtan sa...

Skickar en massa kramar!!!!!
Bloggen finns kvar om du vill!

Naturlikt sa...

Ta hand om dig så länge!! Vi ses framöver... Kram

Anonym sa...

Oj, vad är instagram? ;) Tror jag tittar in här lite då och då istället. Ibland tar livet liksom över om man får prioritera om. Kram på dig. /Annapuh