28 december 2007

Its a mess but its almost over, and life goes on and on...

Vete sjutton hur jag ska få till pågående ide´men jag tror det fixar sej.
En vadmalsväst sitter i tankarna, med broderier av någe slag.
Klipper och nålar vilt utan mönster efter kroppen, tänk vad det vore bra med en provdocka så man slapp ta på och nåla och kränga av sej styckena fulla med nålar.
Vadmal är ju rätt så stelt material och jag vill inte att västen ska se ut som en "ballong-påse".

Troligen är det diskbråck jag åkt på och inget annat... det känns rätt påfrestande... känseln är borta i nästan hela foten, smalbenet och en liten bit upp i låret sen tvärhugger det både här och där. Vågar inte bära något nästan och det medför problem eftersom jag måste handla både hundmat, kattsand och div mat.

Dessutom har jag börjat bli lite less på karln som jag för bara några dagar sedan mådde så bra av... kanske är det så att jag ska vara singularis för att trivas eller så är det allt runt omkring som blivit för mycket. Hur som helst åkte han med tåget tidigt i morse när vi inte ens var sams ordentligt, får se vad som händer med det framöver....

Tack o lov är julen över... bara den sablans nyårsafton kvar.

Inga kommentarer: