08 februari 2008

När jag sysslar med en sak kommer jag på annat som inte är avslutat.

Ju mer jag kommer på att jag ska göra dessto fler gamla projekt kommer jag på att jag nog måste avsluta. Förrförra hösten började jag nåltova en tomtegubbe, som blev värre och värre ju mer jag jobbade på den, med lustig näsa och kylbristningar på kinderna. Han hamnade uppe i skåpet... Jag ska försöka hålla honom där ett tag till och koncentrera mej på lilla sis kommande dotter...


Minisockorna är klara men ska sköljas upp.
Fast virrpanna som jag är så upptäckte smarta jag att de färggranna vantarna kanske inte riktigt skulle funka till en ny liten mini bäjbi.... de är för stora och passar nog inte förrns till hösten, trist men sant.
Jag har nog glömt bort hur små de igentligen är de nyfödda små goa varelserna.

Inga kommentarer: