04 februari 2008

En liten miss som måste justeras

Sent igårkväll började jag sticka små minisockar till lilla sis´s ofödda lilla dotter, det gick av bara farten och såklart gjorde jag fel, vilket jag inte såg förrns i morse i dagsljus.
Det blir till att repa upp en bit på minisockan.

Har halkat runt på stan och köpt lite tyg idag också.... (nej du lilla sis, det hålls hemligt än)

Hittade också lite garn till min hemlisvän, ska inte skicka det än för jag funderar på vad mer jag ska skicka med. Lite skoj det här men samtidigt känns det lite osäkert eftersom jag aldrig varit med förut och inte vet vad som "brukar" skickas, men men...det blir nog bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad jag beundrar er som stickar ert tålamod.Nästan mer än själva resultat.


Allt gott, sis lille kommer att bli jätteglad
:-)