22 april 2008

Det blir en mix,från min Hemlis och det jag hade tänkt ge till min Hemlis

Man borde inte ursäkta sej men när jag tittar på färgerna jag lagt in i sjalen, så ser det fasen i mej inte särskillt snyggt ut.
Jag tyckte Kauni Lace garnet var så matt i färgerna att jag tog de själv istället för att skicka de till min Hemliskompis, som de var köpta till egentligen.
Min Hemlis gillar färger, ja det gör jag med men hon gillar nog färger mycket mer än mej, nya ska köpas till henne snart. Tre paket är skickade till henne men hon ska få ett till har jag tänkt.
Man ska väl inte ursäkta sej som sagt var men jag har dåligt med lampor, jag gillar inte lampor.
Jag föredrar levande ljus och mörker och då ser färgerna matta men mycket fina ut tillsammans.
Nåväl, ingen promenad runt lilla skogen nu på förmiddagen för ryggen kändes totalkraschad när jag vaknade, tar den promenaden i kväll med dottern det får räcka med en sån för i dag.
Däremot funderar jag på att gräva upp Isopen som jag har i lilla rabatten idag (hur bra som helst att börja gräva med en vrång rygg) dottern och jag ska förså solrosor och sedan sätta där.
Jag älskar solrosor och har köpt både små och stora och gula och röda, det kommer bli härligt fint nedanför balkongen i sommar. (Kraftiga Isopplantor skänkes om någon är intresserad)
På tal om Hemlis, så har jag småaningar om vem som eventuellt skulle kunna vara min Hemlis, men det vore väldigt kul om hon kunde avslöja sej lite mera .

Inga kommentarer: