12 maj 2008

Lördag i blommornas rike

Jag satt och kikade på bilder på den goaste cockern och hittade den här, hon ser otroligt skoj ut.

Jag har alltid friserat henne själv och sparar då de fina ögonbryn/fransarna, tycker det är så fint. Vem har förresten sagt att alla hundraser ska se ut på ett visst sätt ?
Jag har mött en och annan som har sina åsikter om Bellos frisyr, både gillade och ogillande blickar har vi fått.

Dottern och jag var ju i Stadparken i lördags, det var helt otroligt vad mycket Tulpaner som fortfarande blommar där. De här var så skoj med sina fransade blomblad.

Magnoliorna blommar fortfarande otroligt vackert, och doften är underbar, vi ville inte gå därifrån men det sprang damer och herrar med kameror överallt och fotograferade dem så vi avvek.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hon är t.om vackrare än blommorna, alla flickor tycker om att ha svepande fransar.Eller hur?Utanför min balkong står det ett maffigt körsbärstrad, snart kan jag plocka bär från andra våningen.

Tack vännen för dina kommentarer,
:-)