16 augusti 2008

Och vad ska detta bli ?

Det här är vad jag hållit på med de senaste dagarna och just nu ser det inte särskillt vackert ut, men jag tror det blir bra när det är klart. Vad det ska bli återkommer jag till... OM det skulle råka bli som i sagan .. det bidde inga byxor det bidde en vante.

Det här är Tiger - den klumpige katten, han har ärvt den förmågan av sin mor.
Men sedan han började gå ut har han lyckats träna upp balans och div andra "katt-sinnen", han är som en annan katt när han hoppar och smyger ute. Han kommer utan problem upp på köksbordet numera, förr kunde han göra missberäkningar och komma halvvägs upp och det slutade ofta med att han ramlade ner.


Vete sjutton om inte baksidan av solrosorna nästan inte är vackrare än framsidan ?





En skum sak har hänt, min Hemlis3, skickade mej ett mail och sa att hon nu i dagarna fått tillbaka sista paketet hon skickade till mej för flera månader sedan så snart får jag paket - åh va spännande :)

Inga kommentarer: