29 september 2008

Ännu en sak jag aldrig tidigare gjort

Än finns det några solrosor som blommar.

Jag har varit på stickcafe´för första gången, utan stickning men med nålbindning och med två 11- åriga bubbeltjejer som tappade tålamodet efter bara en liten stund.

Det var rätt trevlig fast vi fick åka hem ganska tidigt, dotterns kompis nästan somnade på bussen hem.

Nästa gång jag åker dit då gör jag kanske det utan dottern och kompisen.


Mindre trevlig är att fästa trådar som jag ska göra ikväll.

En vante klar och en vante kvar att sticka.




2 kommentarer:

Fru P sa...

Det är rätt, man ska vidga sina vyer. Har inte riktigt tagit stick-cafégrejen till mig riktigt. Men jag tycker det är jättekul att det är så inne med stickning och sånt just nu. Fast ja, för min del har det aldrig varit ute....

Anonym sa...

Imponerande många trådar att fästa ;)