27 januari 2009

Vantar - igen





Bytesvantarna är framme, så här kommer ett par bilder på dom.

3 kommentarer:

Fru P sa...

Hur många vantar har du egentligen?? Jag har precis städat i korgarna i hallen, och fick ihop ett helt par till mig (Lindex fingervantar). ps, stackars dig som har en kropp som bråkar med dig. Min har hittills (peppar,peppar...) funkat till allt den är till för, och det är jag så otroligt tacksam för. Men hoppas att elgrejen funkar ett tag. Kram!

Anonym sa...

"Radiostyrd" sa en ung, vis man en gång...
Gott att grejjen funkar!
/KnutLina

Tvärslå sa...

Fru P - ja jag själv har typ 3 par vantar men de flesta är gamla rackare, resten har jag ju gett bort eller haft med på marknader och sålt.
El-grejen funkar underbart, jag rekomenderar den till alla istället för att äta värktabletter.