27 januari 2009

Tisdag är det troligen idag


När jag ska göra något är det vanligtvis så att det brukar krångla en del först, inget ovanligt för mej men inte så skoj.
Nu blev inget spunnet i fredags, spinnrocken jag fått måste ha fått sej en smäll för den var sne som attans, gamla spinnrocken togs upp ur källaren och med finurliga lösningar försökte jag få ihop två till en men icke, efter flera timmars krångel gav jag upp.
Kartonger med ull fick ställas tillbaka.

Jag fick nålbinda på tröjan istället.

Bytesvantar är skickade och förhoppningsvis framme ?
Jag hoppas de passade på tjejen som ska ha dom. Bild kanske kommer senare.

Under lördagen tittade jag på Milis nya kollektion av temperafärger, det var fina färger, flera som passade min smak.

Och i söndags kom lilla Sis hit, mycket bubbel och skratt har det varit. Känns schysst att ha henne här tills på fredag. Jag har till och med lyckats övertala henne om att hon ska brodera den där manchester väskan hon köpte på R.K igår.

Jag själv var på sjukgymnastiken igår och fick låna en sån där el pryl som man fäster på onda stället, jag hade den nog på i sådär 4 timmar igår, och hela natten,trots systers varningar.
Det var underbart att slippa vakna med stelhet och värk i morse.
Så mera el åt kroppen.

Inga kommentarer: