16 september 2009

Många bra ställen finns det

Sedan innan helgen har jag sprungit runt här hemma och letat efter min bok om gotländsk stickning av vantar, jag vet att jag plockade fram den samma kväll eller dagen efter att sett DETTA .
Men vart la jag boken sen ?
Stört omöjligt att hitta den. Dottern har också varit involverad i letandet eftersom man lätt blir "blind" när man letar, men hon kan inte heller hitta den.
Hur bra ställe la jag den på egentligen ? Och varför ?
Jag vet ju alltid exakt var i bokhyllan som den ska stå, sånt här kan göra en galen.

2 kommentarer:

Peter sa...

Hehe... Det där känner jag igen. Den kommer nog fram så småningom, och den ligger säkert på nåt bra ställe... Jag brukar tänka att, jag lägger den här så kommer jag ihåg vart jag har den, och så fort man lagt ifrån sig grejen har man redan glömt vart man lagt den, men det brukar komma fram till slut :)

Tvärslå sa...

Det vore väldigt bra om den kom fram nu för den har varit borta för länge.