18 juli 2010

En hungrig gräsmatta och ett tips

Helgen har avsuttits på filt i parken med hund och dotter, något rastlös har jag varit men jag hade tagit med tänger och tråd ut, och blev några krokar i luffarslöjd för att sysselsätta händerna.
Men gräsmattan slukade ett par som jag omöjligt kunde hitta, typiskt.

I morgon måndag kommer jag förhoppningsvis bli klar med sekretären som jag höll på med under förra veckan, jag hoppas det.
Det som oroar mej är väl att jag ska försöka sätta text på möbeln vilket jag aldrig gjort någongång.
Jag hoppas jag inte kladdar till det.

Så kan jag avslöja att Elses bod snart kommer bli återförsäljare av VickeVira´s superfina virkade saker.
Det känns mycket spännande att vara de enda i Örebro som fått äran att visa och sälja hennes saker.
Hon kan konsten att sätta samman färger på ett otroligt fint sätt och jag som kanske är ganska neutral i mina färger(?) kommer inte kunna låta bli hennes saker, det är ett som är sant.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du borde träffa Gunni, som har hantverksladan på "min" fäbod! Ni är nog ungefär av samma skrot och korn! Önskar att jag hade lite av er fingerfärdighet, men jag kan bara hantera stora saker- som kor ungefär! Kram från Get-Lena