22 juli 2010

Första gången gillt

För första gången har jag målat en lite större möbel till butiken.
Darrigt med textningen kan jag lova .


Det är inte så lätt som man kan tro innan man sätter igång.
Jag hade velat lyfta av skivan och lägga den plant på ett bord men det gick ju såklart inte så handen fick sväva fritt för att inte kludda ut det.
Det funkade rätt skapligt med tanke på att jag inte är nån finlirare på pillriga grejer.

Bilderna är mörka och suddiga men får duga.
Jag borde ta hjälp att ett fotoredigeringsprogram men då måste jag sätta mej in det och det har jag inte haft lust till.
Fast ett mycket enkelt och smidigt skulle jag gärna vilja få rekomenderat.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Picasa - gratis och enkelt :-)
Trevlig blogg och så mycket kul saker du gör!

MiA sa...

Åh - det blev ju jättefint :))

malinmys sa...

Du snackar gojja när du säger att du inte är något för pill! Du är guld! Och jag skulle nog behöva få låna ett litet gram eller två av din energi och inspiration!!

Tvärslå sa...

Anonym - tack jag testar Picasa nu :)
Tack MiA,o malinmys ja du är partisk med systerskap å allt,men det är ju faktiskt du som är den mest energiska av oss två.