22 maj 2011

Gråskalor och en färgshock på fötterna

 Efter den färggranna blomsterbroderiet på ena börsen fick jag för mej att en likadan i gråskalor nog skulle bli fint så jag testade. Snarlikt blev det men det kändes som om något fattades men när jag gjorde de tre små hjärtanen röda så blev det liksom klart.
En vänninas son är ute på lite backpacker resa och har varit i Indien, ner i hennes brevlåda damp några fantastiska skor till försäljning och jag hade sån tur att ett par passade.
Sen typ i höstas jobbar jag en del på att få ner vikten, som hade dragit iväg till oanade höjder, så nu spelar dottern och jag badminton minst en timme varje helg och idag drämde jag visst till bollen lite väl hårt.
Jag är inte nån sportare av någe slag, men cykling, promenader och badminton gillas men nu måste nya rack införskaffas.

1 kommentar:

Mia sa...

Wow! Coola skor! Finns två par till till salu. ;-) *S*