26 mars 2008

Det vore härligt med en liten men jag skulle kanske kunna nöja mej med lite nytt fint garn

Lilla sis blev snittad idag och det var sant, det blev en tjej, 52 lång och drygt 3200 gram.
Jag fick en bild överskickad på lilla underverket via mms, det var allt en himla slät och go tjej.
Det är hemskt lätt att bli sugen på en liten en igen, men har man en som för några dagar sedan blev 20 år och en 10 åring, då är det väl knappast läge att skaffa en till... hupps ... så gammal jag blir när jag tänker på saken.

I morgon åker jag och dottern norröver, till Härnösand.
Det kommer nog bli en tuff resa för det trevliga diskbråcket har börjat göra sej påminnt.
Håller på och packar för fullt och säkrast att jag fortsätter med det.

Men jag funderar på om man kanske skulle försöka ta en tur till Garnkorgen i Sundsvall, men funderar på om man kanske måste ringa innan ... det tycker jag inte alls känns så bra, vill ju bara slinka in liksom.

Inga kommentarer: