01 oktober 2008

Onsdag och en ny månad

Det blev en stjärtvärmare av det underliga stickade med slingriga kedjestygn på.
Stickat i nästan Lovikka garn och broderat i massor med 2 trådiga garnrester, sedan virkade jag en kant och maskintovade alltihopa.
Jag tänkte att jag ska sätta ett resårband runt kanten också.
Sen får jag väl hoppas att det passar till cykeln det är menat till, den är 50 mil bort så jag har ingen aning men det går väl att tränga på i annat fall.


Nu är det verkligen höst inget att tala om, första frostnatten har varit så snart blir det väl kallare.
Jag gick med i Garn & Te bytet.

3 kommentarer:

Fru P sa...

Underbart att se din kreativitet och påhittighet!

Min tråd sa...

Vilken härlig sadelvärmare. Kanonfin!

Tvärslå sa...

Inte blev den snygg men förhoppningsvis varm, den är kvar här tills nästa vecka sen får jag väl se om den passar.