03 juni 2010

Kall eller suddig ?

De fyra insynsskydden som var beställda är klara och ett nytt är påbörjat,vilket också är en beställning.
Bild tog jag ingen för de ser likadana ut som tidigare insynsskydd.
En lite liten låda fick bli en blomlåda för småblomster, ganska klumpig men söt om jag får tycka till själv.
Kameran i mobilen den vill inte ta något som skulle likna ens halvschyssta bilder när jag är i butiken.
Kanske är det jag som inte fattar vad det ska vara för inställning eller så är den helt enkelt för gammal.
Vitt är det iallafall.

En kall bild.

Och en suddig bild.
I morgon tar sonen studenten och jag är rätt stolt för han har lyckats ta alla körkorten utan några som helst problem och de övriga studierna har inte varit några problem heller, det känns skönt.
Hoppas bara han lyckas få tag på ett jobb snart också.


Inga kommentarer: