06 juni 2010

Skam den som ger upp

En fin nos har hon, min goaste hund som inte gärna vill vara med på bild.


Vissa människor verkar få till det så som de tänkt sej i princip allt, andra strular måde det ena och det andra för.

Jag tillhör den senare skaran, vilket trogna läsare redan nog har märkt.

Men jag ger inte upp för det är inte alltid säkert att det man först tänkt sej är det bästa.


Nu försöker jag peppa mej själv för det blev surt med min senaste spinnrock också, inte heller den var fungerande. Jag har alltså tre stycken spinnrockar som inte fungerar och inte heller går att få ihop till en fungerande.


Nog om det trista.

I morgon ska jag måla igen.

Jag tänker måla timme ut och timme in helt enkelt, en beställning som jag tänkte få klart under veckan och flera men ej så stora ting som jag också vill få klart.


Nålbindningen går sakta men säkert framåt.

Inga kommentarer: