27 oktober 2010

Att bry sej om varandra

Det börjar dra ihop sej till att man ska tänka lite extra på fåglarna.

Det här är en lustig grej där man genomborrar ett äpple eller kanske en nötpåse och hänger ut till fåglarna. De finns på Elses bod, ja iaf några stycken och alla är olika målade.

Merinoullen jag väntat på har kommit och jag har spunnit lite garn, en murrig härva ska jag skicka med i min Hemlisväns paket, jag vet jag är sent ute men jag har väntat på ullen och meddelat henne att det blivit lite försenat.
Och tur i oturen var väl det kanske för jag passade på att titta över hennes hemlisfrågor och insåg att hon snart fyller år, så en födelsedagspresent ska skickas med, jag hoppas det kan funka.
Julmarknaden stundar och produceringen är i gång.
Förhoppningsvis ska jag göra något mycket roligt här hemma i helgen och om det blir av så får ni se det senare, jag ser mycket fram emot det.
En annan sak som jag och 2 av mina systrar precis påbörjat är en vänskapsbok, fast vi ska göra en systerbok, eller rättare sagt vi ska göra 3 och alla ska skriva i var sin under en viss tid sen ska vi byta och fortsätta skriva i en annan.
Mina systrar bor ganska nära varandra och har vuxit upp tillsammans med sin mamma medans jag växte upp hos min, men vi känner mycket gott för varandra så det här ska bli skoj.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vad jag ser fram emot det här!!
:o)