27 oktober 2010

En present bara till mej

Titta vilken finfin present jag tog och beställde till mej själv bara sådär för att göra mej glad.
Det är otroligt duktiga Maria med bloggen Skapande som täljt den här fina nålförvaringen, för vad som inte ses på bilden är att guldknoppen går att ta av och där finns ett hålrum uppborrat för nålar.
Jättefinurligt.
Jag har en jättegammal nålförvaring i samma princip men den har spruckit så jag blev jätteglad när Maria sa ja när jag ville beställa den här.
Tack Maria, den är jättefin, jag är supernöjd.





2 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej!
Ja, ibland är det så skönt att kåpa nåt fint till sig själv att bli glad!
Har en skön torsdag!
Kram Sirpa

Sirpa sa...

Tsau!
Hoppas du har haft en fin helg!
Önskar dig en trevlig kommande vecka!
Kram Sirpa
Ps. kåpa = köpa