20 oktober 2010

Jante kan ta sej i häcken

Och här kommer anledningen.... JAG har den absolut bästa Hemlisvännen !
Det finns ingen som har en lika BÄST Hemlisvän - så det så.
Jag förstår inte hur sjutton du kära vän lyckats pricka så fruktansvärt rätt ?
- Känner du mej ? Gissa om jag är nyfiken på vem du är ... och inte en endaste ledtråd...

Jag var ju i Hufvudstaden idag, jag hade postavin med mej i plånboken OM jag möjligen skulle ha en chans att hinna hem för att hämta ut paketet.
Och jag hann.
Men jag fick kasta mej på tunnelbanan till centralen och småspringa till tåget och hoppade nästan av tåget i farten här i lilla staden för att hinna med bussen till utlämningsstället, jag hann med några minuters marginal.
Och det var värt all stress vill jag lova.
Jag sitter här nu och dricker det goda theet (inhandlat i Sthm ser jag på påsen) boken tänkte jag köpa härom veckan men blev kvar på hyllan och garnerna ja de är inte sådär tokmjuka, de har lite kärvhet,lite goo just så som jag vill ha dom.
Stickor ja perfekt, jag har bara strumpsticks i metall och udda i antal för vissa har visst rymt.
Däremot har jag aldrig sett sånna där små pillemojer att surra upp garn på, finns det nåt speciellt tillfälle då man "ska" använda dom ? Jag kommer nog använda dom helfel men på ett för mej perfekt sätt :)
Supertack du som är den allra bästa Hemliga 7 vännen

2 kommentarer:

Else´s Bod sa...

haha ja, man kan nästan tro att det är någon du känner! Hel rätt!
Kram flitiga Lisa.

Hemlis kompis sa...

Vad kul att jag träffade rätt med innehållet i paketet... :0)

Det stämmer, tepåsen köpte jag på NK här i Stockholm, och jag kan avslöja att jag bor i Stockholm...

Jag har massor av idéer till nästa paket, är vit/natur ok...

Vilken längd på stickar gillar du bäst? 15 cm eller 20 cm.

Ha det bra