22 mars 2011

And the winner is....

 På jobbet - Elses-bod (Facebook länk) har vi haft en vimpelutlottning och vinnaren är nu dragen, jag vill gratulera Mimmi som med en endaste lott faktiskt vann en vimpel.
Hör av dej till butiken tele 019 6115011 eller till mej tex via mail,och välj om du vill ha den blå/vita eller den röd/vita vimpeln så skickar jag den om du inte kan komma in och hämta din vinst.

Härom natten sken månen fantastiskt, jag hoppas vi var många som var ute och tittade på den :)

I övrigt har jag en praktikant på jobbet, min systerdotter faktiskt, och hon jobbar på för fullt och är superflitig. Det känns jättebra att ha henne med om dagarna.
På hemmafronten har hunden varit väldigt sjuk, inte ens när hon för drygt ett år sedan fick livmoderinflamation var hon såhär sjuk jag trodde allvarligt att hon skulle avlida och så var det "bara" magsjukan.... men när jag ringde veterinären sa han att en väldigt elak magsjuka på hundar härjar här i Örebro. Tack och lov är hon nästan som vanligt igen men får äta kokt ris, kokt fisk och yoghurt i ett par dagar nu.
Och pinnstolsprojektet hur går det då ? Ja jag har fortfarande inte fått tag på någon pinnstol men jagar vidare och så var det ju Kedjebroderiet som jag med spänning väntar på men har inte anlänt ännu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HURRA! jag vann! jag vann! jag vann! Ooooo vad roligt, jag som ALDRIG vinner - men nu vann jag, hurra! Och tack menar jag! TACK!
Jag mailar dig på bumsen!
/Mimmi

Else´s Bod sa...

JIHOOO!! du får komma å hjälpa mig hur mkt du vill!!!!!!!