14 mars 2011

En måndag i mars

Färdiga och klara, såhär blev betongäggen tillslut och finns i Elses bod.
Jag har fler ägg på bränning och ska göra några fler bon under veckan.
Dagen har annars rullat på med rätt många kunder och ett 8 - kantigt bord + 1 stol som målas - inte vita utan ljusgrått och jag tror det blir riktigt bra.
På hemvägen med bussen körde bussen fel men jag kom hem tillslut och väl i soffan efter middag insåg jag att jag glömt "farmorsvirkningen" på jobbet.

Höll på att glömma bort - jag har anmält mej till Pinnstolsprojektet , det ka bli väldigt kul och inte något i vitt alls utan helt galet - har jag tänkt.

2 kommentarer:

randi K design sa...

ÅÅÅÅ så nydelige egg! Fine naturlige farger... Her hvor jeg bor har man påskehare, og han legger lilla, lyseblå og rosa egg.. Savner de gule påskekyllingene fra påsken i Norge...

HomeRiver sa...

Vad klurigt. Och snyggt med banden runt! Som småbarnsförälder uppskattar jag extra just hållbara pynt också :)